Ervaringen Interjos: veel reacties over de service van Interjos Europe

Regelmatig vragen mensen mij naar ervaringen betreffende de samenwerking met Interjos, soms plaatsen mensen reacties onder de website artikelen, maar niet iedereen doet dat.

Interjos vervoer

Klik op de foto voor info !

Ervaringen Interjos: veel reacties over de service van Interjos

Veel mensen zijn benieuwd of de service van Interjos goed is. Soms plaatsen mensen zelf een bericht op de website, maar ik wil mensen daar niet tot aanzetten. Daarom heb ik er voor gekozen om hieronder enkele email reacties te plaatsen, welke ik van klanten heb ontvangen. De waarde van deze reacties kunt u het beste zelf beoordelen. Het is niet moeilijk om veel positieve reacties te plaatsen op een website, het is ook niet moeilijk om hier veel positieve berichten te plaatsen van klanten.

U kunt van mij aannemen dat onderstaande reacties 100 % echt zijn, lees de reacties door en oordeel zelf.

10-05-2017

Vervoer van nieuwe meubelen van Nederland naar Hongarije

Beste Jos,
Alles goed verlopen, chauffeur op tijd, goederen onbeschadigd.
Ik heb de chauffeur betaald en neem aan dat dat de bedoeling was.
Hartelijk dank en tot de volgende keer.
M.

Hallo M,
Ahha dat is mooi als alles ok is.
Betaling is prima hoor.
Succes met de spullen!
Groet
Jos

20-04-2017

Komplete verhuizing van Nederland naar Hongarije

Hoi Jos,

Vanmorgen stond de auto om acht uur voor de deur en met wat extra hulp was alles om 09.00 uur uitgeladen. De mannen hebben allebei super geholpen. InterJos is wat ons betreft een aanrader.
Groeten en verder een fijn weekend, C en Frank
Hallo C en Frank,
Altijd blij als het goed gegaan is, daar doen we allemaal ons best voor.
Succes in Hongarije
Groet
Jos

27-01-2017

Verhuizing van Nederland naar Hongarije

Alles voorspoedig verlopen, beste Jos, met prettige mensen om mee samen te werken. Om plm. 15u zijn ze met hun drie bestelbussen weggereden. Ik ga er straks achteraan, eerst nog de auto inpakken en de woning poetsen verder. Lossen van 2 bussen op maandagochtend 8u.

Bedankt zover en tot (na) ’t weekend.

Vr.gr.

M

Beste Martin,
Bedankt voor de info, en succes met inpakken en poetsen.
Daarna slaap lekker in Oostenrijk, en goede reis naar Hongarije!
Groet
Jos
20-01-2017
Beste Jos,
Perfectie in het kwadraat!
Het hele spul staat inmiddels al binnen.
Dank voor deze snelle repons.
Dit mailtje wordt opgeschreven door een zeer tevreden klant, die het succesverhaal spontaan zal doorvertellen.
Tot de volgende ronde!
Groeten uit Hongarije,
R
Hallo R,
Bedankt voor de lovende woorden, en we doen altijd ons best om alles goed te laten verlopen.
Is er vervoer nodig dan kan ik dat altijd regelen, naar Hongarije of waar ook in Europa, momenteel is er ook regelmatig vervoer naar Kroatie, Spanje en Duitsland.
Groeten uit Oostenrijk Luftenberg bij Linz.

13-11-2015

Hallo Jos.
Hierbij willen wij jou bedanken voor de goede zorg van de verhuizing naar Hongarije.  De goede zorgen van de chauffeur voor onze spullen. Wij waren erg content met hem. Er zijn enkelen die gevraagd hebben wie ons heeft geholpen en hebben jou bedrijf  aangeprezen.
Met vriendelijke groet,
K
Hallo K,
Leuk dat je even een mailtje stuurt over de verhuizing en de afloop daarvan. Gelukkig dat jullie tevreden zijn, want daar doe ik en de chauffeur hun best voor, en als het dan ook zo wordt ervaren dan is dat mooi. Maar het hoort ook zo te zijn. Zal de vervoerder en chauffeur de mail doorgeven.
Verder wens ik jullie veel succes toe in Hongarije !

12-11-2015

Ha Jos!
Nog even een laatste berichtje.
We kregen net een mailtje uit M:
De auto’s zijn om 14.15 uur aangekomen vanmiddag en zijn om 16.15 uur vertrokken.
Alles is fantastisch gegaan.
We willen je hartelijk, hartelijk, bedanken voor deze geweldige organisatie!
Ik zal je, zodra het maar kan, bij iedereen aanbevelen!
Groet van M
Hallo M,
Het doel is om alles perfect te laten verlopen, en als dat dan lukt dan ben ik tevreden. Schrijf altijd : Klant tevreden Jos tevreden. Ook een beetje geluk dat er een vrachtwagentje in Engeland bijna leeg was. Zo kwam alles goed terecht.
Verder wens ik jullie veel succes in Hongarije !

28-10-2015

hallo Jos,

Ik wou nog even bedanken voor de goede service die je ons hebt geboden.

Alles is zeer goed verlopen, de chauffeur was heel vriendelijk en fijn om samen te werken,
en we hebben geen enkel probleem ondervonden.

Mijn complimenten !

Hallo S,
Bedankt voor je reactie, en ik zal deze naar de chauffeur doorgeven.
Daarnaast moet het zo zijn zoals het gegaan is, en moet de klant tevreden zijn na het vervoer van de spullen. Natuurlijk hebben jullie mij nog nooit gezien en natuurlijk is het altijd afwachten of een contact via internet de afspraken na komt. Leuk dat de twijfel omgeslagen is naar tevredenheid. Verder jullie ook bedankt voor het vertrouwen, en succes in Kroatie.

02-10-2015

Hallo Jos,
Het vervoer is vanochtend keurig afgeleverd.Dank je wel voor de goede service.
groetjes,
M
Hallo M,
Graag gedaan en een goed weekend toegewenst vanuit Oostenrijk.
Groet
Jos

Reactie ouder dan september 2015.

Hallo Jos,
Ik heb inmiddels weer internet.
Zoals je ongetwijfeld weet zijn mijn spullen overgebracht.
Het inladen in Ab….. is prima gegaan. De chauffeur was ruimschoots op tijd (11.00 uur) en we waren in totaal met 6 mensen.
Gisteren met een andere chauffeur alles keurig uitgeladen met 7 mensen. Beide chauffeurs waren correct en aardig.
Zal nog wel even duren tot ik hier alles heb uitgepakt. Hoef me voorlopig dus niet te vervelen.
Ik wil jou heel graag hartelijk bedanken voor de bemiddeling.
Mocht ik van iemand horen dat ze spullen willen overbrengen, dan zal ik je aanbevelen.
Hartelijke groeten,
M. D.
Hallo Jos,
Wij willen je bedanken voor de goede service,en correctheid,super!
Met veel groeten,
Henk, en A
Verstuurd vanaf mijn iPad

Beste Jos,

Ik ben even van alles afgesloten geweest maar nu kan ik weer internetten vanuit Hongarije.
Alle spullen zijn keurig afgeleverd.ik zal je bij zoveel mogelijk mensen aanbevelen.
Hartelijk bedankt voor de bemiddeling.
Met vriendelijke groet
Frans V
Goedemorgen Jos,
Alweer een maand geleden samen met Interjos verhuisd naar Hongarije.
Sinds een week heb ik weer internet, vandaar mijn late reactie.
Ik wilde je nog hartelijk danken en ook degene die alle spulletjes zo snel en goed hier naar toe verhuisde. Het moet me van het hart dat ik me toch enigszins schuldig voelde: hij moet toch maar al die kilometers draaien en sjouwen omdat wij mensen zonodig spulletjes om ons heen willen.
Hartelijke groeten van
M. S.
Hallo Jos, bedankt voor de vracht van ons naar Hongarije. Alles is goed
gegaan,super. Ik kon niet eerder een email sturen want lag ik in het ziekenhuis
en pas gisteren thuis gekomen.
Een vriendelijke groet, Maria
Hallo Maria,
Bedankt voor je reactie per email, en leuk en goed dat alles is gegaan zoals gewenst. Verder wens ik je beterschap na de ziekenhuis opname!

Wij hebben vandaag om 11 uur de vracht ontvangen en deze was  zeer slordig overgeladen in een andere vrachtwagen.

Wij hadden in Nederland alles secuur en precies opgestapeld van zwaar beneden en lichte breekbare spullen boven en het zat er nu andersom in waarbij o. a. ons badmeubel, de bedden en kasten zeer zwaar beschadigd zijn.
waarom is de vracht niet in de zelfde wagen gebleven.
groeten A en M
Dat moet ik de vervoerder vragen, je hoort van mij morgen.
Graag ontvang ik foto´s van de spullen die schade hebben door het overladen of vervoer.
We zullen de foto,s opsturen maar t kan een dagje duren want we hebben in Hongarije nog geen internet en gaan daarvoor naar t restaurant. Groeten A de R
Badkamer meubel is flink beschadigd zowel de hoge kasten als de kast onder de wasbak en ook de nieuwe bedden voor de gasten kamers zijn zo smerig dat we ze niet meer voor onze gasten kunnen gebruiken.
volgens mij heb je zo wel een aardige indruk hoe er met onze spullen is om gesprongen.
Hallo A,
Is dit allemaal aan de chauffeur getoond bij het lossen ??
Ik heb namelijk niks doorgekregen van beide kanten niet, wel staat er op het document dat er schade is, voor 1 juni 2015 20:15, het lossen was om 11.00.
Dat is voor mij niet makkelijk om dat na te vragen, als dat bij het lossen was gebeurd was dat heel wat eenvoudiger, dan kan op dat moment bepaald worden hoe het was en hoe het niet was of is. Niet overladen was natuurlijk nog beter geweest.
Ik ga horen hoe de vervoerder en chauffeur reageren op de foto´s, wat ik te horen krijg zal ik mailen of vraag ik weer aan jullie.
Ja  de chauffeur die al toeterend aan kwam rijden in de straat en kennelijk haast had heeft het allemaal gezien en haalde zijn schouders steeds op bij  het tonen van de schaden en krassen.Het was een andere jonge  gast bij het lossen. DE man bij het laden was wel erg secuur en attend,sprak goed engels en zei steeds ik wil alles goed “in one piece” vervoeren. De jongen bij het losse was een stuk minder attend en het interesseerde hem kennelijk niets. Ook niet het verhaal waarom er overgeladen was op deze manier.
Hallo A,
En waren die spullen niet verpakt ?
Over het bad meubel zat noppen folie en de matrassen zaten in plastic.
Dag A,
Hoe kan nu schade ontstaan als het ingepakt is ?
En hoe zou deze schade ontstaan zijn, heb je dat kunnen zien ?
Hoeveel is de schade in € ?
Hoe is de schade op te lossen ?
Loop tegen het feit aan dat bij het lossen niks is doorgegeven, daarom nu veel vragen, en die weer verder communiceren.

Beste Jos,

alle verpakkings materialen waren kapot als alles van de ene in de andere vrachtwagen gesleurd wordt blijft plastic en noppenfolie natuurlijk niet heel, ik vind het jammer dat het zo gelopen is en als we nieuwe matrassen en een bad meubel moeten kopen wordt het meer dan het bedrag van de totale vracht dat kan en wil ik niet van je eissen,maar een tegemoet koming van een drie honderd euro voor de elende die we ermee gehad hebben zou ik wel op prijs stellen.
en wat betreft communicatie als geen woord Engels of Duits spreekt valt dat niet mee want wij zijn de Hongaarse taal nog niet machtig met de eerste chauffeur ging dit prima die sprak redelijk Duits.

groeten A en M

Hallo A,
Moet even tijd hebben voor de vervoerder op 1 lijn te krijgen, hij heeft de lading overgeladen, maar dat is niet eenvoudig met een Hongaars bedrijf. Ik ga er van uit dat er een tegemoetkoming komt, maar hij moet weten wat hij gedaan heeft. Even geduld. Deze week moet het rond zijn.
o.k we wachten het af. m vr gr A
Hallo A,
Ik heb € 250 overgemaakt naar je rekeningnummer, hetzelfde nummer waarmee betaald is.
Dank U wel voor de nette afhandeling. m vr gr A
Het is niet altijd rozengeur en maneschijn, ook als er iets fout gaat, dan wil ik een oplossing, ongeacht de oorzaak !!

Reviews Interjos Service Europe

Hallo Jos,
Alles is goed gegaan, kon niet eerder antwoorden, want laptop moest even gemaakt worden.
Meubeltjes staan al in Hongarije, moest nog even een wifi opzoeken.
Vervoerder was echt op tijd, scheelde maar 10 minuten.
In L ook mooi op tijd.
Kösönem szépen,MTVRGR Piet
Hallo Piet,
Ja op 10 minuten af dat gaat niet altijd lukken, maar ik doe mijn best. Verder bedankt voor de complimenten. Bedankt en succes in Hongarije. En is er vervoer nodig waar dan ook naar toe, je kunt me altijd mailen.
Groet
Jos

Beste Jos,

Onze spullen zijn keurig aangekomen. Eigenlijk hadden wij geen verzekering af hoeven te sluiten. Keurige chauffeur, keurige wagen.
De volgende keer schakelen we je weer in.
Bedankt en vriendelijke groet,
S K
Hallo S,
Bedankt voor de complimenten, en voor ons is een verzekering niet nodig. Zal het doorgeven aan de vervoerder en chauffeur. Goed weekend !
Groet
Jos

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Help

WordPress theme: Kippis 1.15